Login

Lost your password?
Don't have an account? Sign Up

Grafik zajęć

Cennik zajęć grupowych

Karnet: jednorazowe wejście

50 zł

Karnet: 4 - 7 wejść w miesiącu

30 zł

Karnet: 8 - 11 wejść w miesiącu

25 zł

Karnet: 12 - 15 wejść w miesiącu

20 zł

Karnet: więcej niż 15 wejść w miesiącu

18 zł

Karnet ważny jest od dnia zakupu do końca danego miesiąca.
Honorujemy karty: MultiSport PLUS, MultiSport STUDENT, MultiSport SENIOR, FitProfit.
Na zajęcia obowiązują zapisy przez aplikację: fitssey.

Już wkrótce będziemy honorować OK System

OK System

SMUKŁA SYLWETKA

Ogólnorozwojowe zajęcia modelujące całe ciało. Na całe zajęcia składa się część wydolnościowa, pobudzająca, wspomagająca przemianę materii oraz ćwiczenia siłowe, wzmacniające i kształtujące sylwetkę. Ćwiczenia wykonywane są z obciążeniem własnego ciała lub dla urozmaicenia i progresji ćwiczeń, z wykorzystaniem stepu, hantli, gum Mini band, Power band , CRAB lub piłeczki Ovoball. Dzięki temu możemy zwiększać poziom intensywności treningu i zaawansowania. Zapraszamy osoby na każdym poziomie zaawansowania.

INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej

BODYART

BODYART to uniwersalny trening wpisujący się w nurt body&mind stworzony przez Roberta Steinbachera. Jest to trening funkcjonalny i holistyczny, angażujący wszystkie partie mięśni. Czerpie on z różnych dziedzin sportu i fitness, przez co tworzy harmonijny ciąg ćwiczeń o zmiennym tempie. Trening BODYART łączy ze sobą asany jogi, ćwiczenia rozciągające, jest to holistyczny trening, wszechstronnie modelujący, prozdrowotny. Wszystkie pozycje następują po sobie płynnie, a szybkie ruchy przeplatują się z chwilowymi zatrzymaniami w bezruchu. Do korzyści płynących z praktykowania BODYART należy uzyskanie harmonii ciała oraz umysłu, wyciszenie i relaks, wysmuklenie sylwetki, zwiększenie wytrzymałości i siły organizmu, poprawienie elastyczności ciała, poprawa wydolności oddechowej, pozytywny wpływ na kondycję kręgosłupa. Do wykonania tego treningu potrzebujesz jedynie matę i otwartą głowę.

INTENSYWNOŚĆ: niska do średniej

TABATA

To krótki, ale intensywny interwałowy trening z obciążeniem własnego ciała opierający się o protokół 20-sekundowej pracy, przeplatanej 10-sekundową przerwą na odpoczynek. Jedna seria tabaty trwa zaledwie 4 minuty. Do pracy podczas treningu zaangażowane są wszystkie grupy mięśniowe. Trening ten rewelacyjnie przyspiesza metabolizm oraz spalanie tkanki tłuszczowej jeszcze długo po treningu. To idealne narzędzie do poprawy wydolności fizycznej organizmu oraz wyrzeźbienia sylwetki przy krótkim nakładzie pracy. Pozytywne efekty odczują zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane. Na zajęciach tempo nie jest narzucone przez instruktora, każdy ćwiczy w swoim własnym maksymalnym tempie.

INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej

DEEPWORK

DEEPWORK to połączenie różnych form ruchu, w jednym treningu. Zawiera w sobie elementy jogi, stretchingu i pracy z podwięzią, jak również część wytrzymałościową i wzmacniającą. To atletyczny, prosty, intensywny, niepowtarzalny i zupełnie inny trening wyróżniający się na tle pozostałych. Holistyczny, funkcjonalny trening grupowy stworzony przez Roberta Steinbachera, który nie wymaga żadnego sprzętu. Pozwala sięgnąć do naszego wnętrza, skonfrontować się z sobą samym i poznać swoje granice. Ruchy w treningu deepWORK® są zaprojektowane w taki sposób, że zawsze mamy związek pomiędzy napięciem i rozluźnieniem ciała, a ćwiczeniami oddechowymi.

INTENSYWNOŚĆ: średnia do wysokiej

FUNCTIONAL MIX

Trening funkcjonalny w formie choreografii z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała lub stepu i wplecionymi takimi ćwiczeniami jak: pompki, wykroki, przysiady oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu. Podczas tego treningu pracujemy nad wytrzymałością, siłą, koordynacją oraz mobilnością, a przy tym zapewniamy sobie doskonałą zabawę. Ten trening niesamowicie rozwija ruchowo. Z zajęć na zajęcia można zaobserwować zwiększenie indywidualnych możliwości. W trakcie zajęć jesteś w ciągłym ruchu, w związku z tym Twój metabolizm wchodzi na wyższe obroty i możesz spalić nawet do 700 kcal.

INTENSYWNOŚĆ: wysoka

BUP

Ćwiczenia wzmacniające i ujędrniające dolne partie ciała. Główny akcent położony jest na brzuch i mięśnie nóg (biodra, uda, pośladki, łydki). Jest to trening przeznaczony dla osób, którym szczególnie zależy na wyrzeźbieniu i wzmocnieniu mięśni brzucha i talii oraz mięśni nóg, pośladków i bioder. Składają się z serii powtarzanych od kilku do kilkunastu razy ćwiczeń, ze szczególnym uwzględnieniem partii mięśniowych brzucha, pośladków i ud. Zajęcia przeznaczone dla każdego, również niezależnie od wieku.

INTENSYWNOŚĆ: niska do średniej

CLASSIC SHAPE

Zajęcia ogólnorozwojowe, zawierające odpowiednio dobrane ćwiczenia kształtujące mięśnie całego ciała tj. klatkę piersiową, pośladki, brzuch, ramiona, grzbiet, uda. Ćwiczenia wykonuje się w tempie umiarkowanym, co pozwala na skoncentrowanie się na technice i dokładności. Bardzo korzystnie wpływa na redukcje tkanki tłuszczowej oraz poprawę kondycji fizycznej. Zajęcia bez choreografii, składające się z sekwencji ćwiczeń ze zmienną intensywnością. Na zajęciach wykorzystywane są ćwiczenia z oporem własnym, a także sprzęt typu: hantle, stepy, piłeczki Ovoball czy gumy oporowe bazujący na dużej ilości powtórzeń.

INTENSYWNOŚĆ: niska do średniej

PŁASKI BRZUCH

Zajęcia zawierające zestaw ćwiczeń kształtujących i wzmacniających mięśnie brzucha. Płaski Brzuch jest treningiem zarówno wzmacniającym jak i opartym na wysiłku aerobowym w jednym. Ćwiczenia wykonywane na zajęciach przyspieszają proces spalania tkanki tłuszczowej oraz powodują ujędrnienie ciała i lepsze napięcie mięśni. Są to zajęcia przystosowane zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych.

INTENSYWNOŚĆ: niska do średniej

STRETCHING

To spokojne zajęcia na matach łączące rozciąganie i relaks. Te ćwiczenia pomogą Ci zwiększy ruchomość stawów, wzmacnią ścięgna, poprawią ukrwienie oraz wyeliminują napięcia w ciele. Stretching szczególnie polecamy tym z Was, którzy na co dzień wykonują mocne treningi wzmacniające i spalające. Rozciąganie powinno się pojawić w planie treningowym każdej osoby, która ćwiczy regularnie. Zajęcia dla miłośników świadomej pracy nad ciałem.

INTENSYWNOŚĆ: niska do średniej

Zespół

MARTA GORĄCA
KAROLINA SZATKOWSKA-ZAWISZA
KATARZYNA PIŁAT-BORATYŃSKA
KAROLINA WYSOCKA